Visar inlägg med etikett Lars-Erick. Visa alla inlägg
Visar inlägg med etikett Lars-Erick. Visa alla inlägg

onsdag 11 juli 2018

Såhär har jag också sett ut...

Tiden lider, och jag med den, brukar det heta.
Nu ska jag inte tala om lidande, men väl visa att tiden går.
Grillar fisk, i Filippinerna
Men några bilder från mer eller mindre svunna dagar.
Och jag, det är Lars-Erick Forsgren, som skriver denna blogg.Tiden lider, och jag med den, brukar det heta.


Jag och ung svägerska
Jag och unga frugan. 
Mycket ung Lars-Erick


Ung man, I Molde Norge 60-tal
Troligen 90-tal. I kommunfullmäktige. 
I väntan på frisören, 2013
Profilbild, mogen ålder. 

Profilbild trån andra sidan. 
Rakt framifrån, vid besök i Ljusne, många decennier efter det att jag bott och verkat där. 
Tja, detta är jag också. I mogen ålder. 
Hemma på lunch, en dag då jag var valförrättare. Redan ett antal år sedan. 

söndag 27 januari 2008

Familjebilder


På "kalas" hos vänner, 2007.



Familjen hemmavid.


Våren 2007.

Sommaren 2007.
Också sommarbild.

Familjen samlad i soffan på nyårsafton 2007.

torsdag 28 juni 2007

Midsommar

Firade midsommar med vänner. En del jobb (målat hus) men också samvaro i olika former. Som dans kring majstången.

Lille Erík var inte så trakterad av blomkransen, men är det midsommar så...
Här är jag med några vänner. Bert-Ove och Audrey.

Familjebild, midsommarafton.

Och så åts det en hel del förstås.
Då kunde det vara skönt med lite friskt källvatten också.
Med vännerna igen. Starry.

Här är Erik redo för hemfärden.

Men det videofilmades en hel del också, in i det sista. Ursäkta för den väldigt fula kepsen.
Men sedan bar det iväg hemåt.